Seriedressyren 2012 LC:1

Igår så sovde ju jag över hos Mikaela så imorse så tog vi en sväng och gick innan frukost. Sedan var  vi ute och solade ett tag + tittade på film, sen kom mamma och pappa och hämtade mig för andra delen av seriedressyren.

Innan jag skulle tävla var jag inte lika nervös som igår eftersom att jag kunde banan bättre nu och visste vad jag skulle förbättra, men jag trodde verkligen inte att jag skulle få rosett eller någon bra placering. När vi är där utanför och väntar så säger dom att jag och till ska få komma in i ridhuset igen. Sedan så säger dom att jag kommit 3:a och jag får en rosett!

Jag är så sjukt glad så ni får en liten video på delar av ridningen, inte så bra kvalité eftersom att det är filmat från en mobil! ;)







Kommentarer
Linnea - Livet som hobbyfotograf

Hej, tänkte bara säga att jag har lagt upp en liten beskrivning nu över hur jag grundredigerar mina bilder på bloggen nu! =) Säg till om det är något annat du undrar över! ;)

2012-05-13 @ 23:04:03
URL: http://linneamarksell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0