20120810

//Två pics från idag//
 
Hej underbara läsare! Idag så har jag varit in till gymmet och tränat, tränade inte lika hårt som i förgår eftersom att jag sen skulle rida. Btw igår så sovde jag hos mikaela så det var därför det var lite dålig uppdatering osv. I alla fall, ridningen gick skit bra! Gaaash vad jag älskar det här ridpasset jag hade!
Dzintars bjöd verkligen fram och vi jobbade jätte bra båda två, tidigare har han knappt orkat gå på tygel och va ställd osv i skritt, men idag så jobbade vi i trav och det gick perfekt! Vi galopperade en del okså, han har ju som sagt inte riktigt musklerna så han orkar inte riktigt med det. Men idag gick det skit bra!
 
När vi jobbat lite i dressyr så körde vi lite mini fälttävlan utan hinder, haha ja jag vet det låter konstigt menmen. Aja, kurvorna var ganska snäva och i början orkade han inte galoppera i dom. Men efter ett tag så orkade han med en stor del av min hjälp!
 
Tävlingen med bilderna kommer jag snart att avsluta, har fått många fina biddrag! Men skicka gärna in fler så ska jag ta och välja vinnaren någon gång denna vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0