@mobilblogg

Sitter nu i bilen på väg till Katrineholms cupen och har tagit Maja hellqvists mobil. Så jag tänkte att göra ett litet inlägg så att ni vet att jag lever och att jag mår bra.
Mamma, pappa och Elvin om ni ser detta så ska ni veta att jag älskar er!

Godnatt, ses på Måndag

Ja nu ska jag nog ta och lägga mig, men detta blir tyvärr sista inlägget denna vacka. Ska på Katrineholms cup! Sjuk kul, men får varken ta med dator eller kamera så är lite små besviken. Fast vi är ju ändå där för att spela innebandy och ha roligt! Nej men nu måste jag sova, vi ses på Söndag kväll eller Måndag! :D

New in






'



bild 1: munk-jacka - BikBok - 299:-
bild 2: höga jeans - shorts - BikBok - 299:-
bild 3: tröja - GinaTricot - 129:-
bild 4: svarta jeans - GinaTricot - 199:-

No shit

Förlåt för att jag aldrig bloggade igår men nu kommer ni få en massa fint! ;)
Lite bilder från igår när jag var på stan med Ebba, Sofia och Emma. Jo Anton kom också senare.









Emma goes upphetsad


:*<3

.

Kommer inte hinna att skriva något mer inlägg ikväll eftersom att jag kommer hem sent idag. Men vi ses imorgon!:*

Imorgon stan

Hej, har precis kommit hem från innebandy träningen! Gick ganska bra idag tycker jag. Imorgon ska jag ner med Sofia till stan för att köpa lite nya kläder.
Nej men idag så pluggade jag på ganska bra i skolan, redovisade i matte och fick godkänt! Skulle ha redovisat i Engelskan men hade spanska kp (ni som inte vet vad kp är så betyder det komunikations-pass. Där så går dom igenom grejer som är bra att veta till det blocket men är på) Så hann tyvärr inte med det men sk försök imorgon igen.
Det är en grej jag vill säga till er omogna p12 som springer runt och stör oss andra... Seriöst bara sluta. Detta gäller ej alla ;) 



VIDEOBLOGG


Videoblogg?




Ska nog göra en videoblogg snart, någonting speciellt ni vill se? :)

Du har väll inte glömt?



Nej du har väll inte glömt bort Frågestunden? Om du har så klicka HÄR så kommer du till sidan så kan du ställa några frågor! ;)

Ny header?

Hej funderar på att göra en ny design och skaffa en ny header. Headern ska jag byta så fort som möjligt men tänkte kolla med er bara hur bilden ska vara enligt er. Så ska den vara i vanlig färg, sepia eller svartvit?


'




New in today

Japp, köpte en nya väska till datorn och en till skolan! Hade inte bild på dator-väskan men den är svart. :)



New in

Har köpt en ny awsome pärm till skolan och nya converse som egentligen är mammas (:S)









Svea skor?

Visste inte att det fanns Svea skor förren nu? O.o





På stan med mamma

Mamma köpte ett par klädes plagg och lite annat fint. Vad jag fick kommer senare!;)








Dagens Outfit



Vitt linne - cubus - 149:-
USA tröja - Gina Tricot - 149:-
Skinn jacka - BikBok - 499:-
Jeans - ? - Fick av mamma

Frågestund

Har frågestund, så fråga bara på!:) Svaren kommer på film senare.

Vänner tillbaka!

Nu har mina vänner kommit till tillbaka från Falun och är sjukt glad att dom är tillbaka. Dom är verkligen världens underbaraste!:)





Happy Day

Dagen idag har varit super bra! Igår så fick jag först en ny dator, så tack så jätte mycket för den mamma och pappa. Älskar er! Men idag då så gjorde jag 2 steg färdigt, och jag började på båda idag också så är super glad! Ska redovisa nästa vecka.
Sedan på ridningen så gick det också väldigt bra, jag fick en halv-tjurig häst. Men vi samarbetade ganska bra tycker jag!;)
När vi ridit så tog jag Hades ut till muren och bortstade & myste med honom lite.

Random muffins







Vän på besök

Cassandra kom till mig precis så vi gick ut och fotade henne lite och det blev riktigt fina bilder!









Outside

Har varit ute och fotat. Så här får ni lite  bilder! ;)'

bilder.











Jobbar på hög nivå

Jobbar väldigt mycket med uppdraget på kursen nu, är snart klar!:)
Jo, kanske ska berätta hur det gick på spanskan. Det gick iaf sjukt bra och fick mer än godkännt enligt läraren, men hon visste inte exakt vilket betyg jag fick men det får jag nog snart veta! :)

Här har ni en finfin bild på min reklamaffisch (stav) :S inte riktigt klar men snart är jag nog det! :D 




Ännu mer sen uppdatering

Igår så fyllde pappa 46 år och vi firade honom med blommor, kort och fika. Här har ni lite finfina bilder!





Nytt in från igår

Sen uppdatering

Igår lagade pappa mycket god mat, det var pommes frites och kyckling med olika grönsaker. mycket gott!

Svar

Agnes sandvall om Muffins pics:
Den första bilden tog jag :)
Var mina muffins goda? <33


Svar: Jo men det gjorde du nog!;) Jaadå, smakade så bra så! :D

Spanska

Nu blire mycket spanska plugg så att jag kan allt till provet imorgon! ;)



Stop Kony

Svar

ella om VIDEOBLOGG:
hej vad heter den där låten fett bra du sjjunger är du snäll och lägger ut den på bloggen////Ella
Svar: Hejhej! Låten heter "Call me maybe", och tack så mycket! :) Jo men det är klart att jag lägger upp låten här! ;)

VIDEOBLOGG



Inte världensbästa i sluetet men det får duga!;) Och det kanske kommer en film när jag hoppar senare! :)

Frukost

Sitter som en död sten vid datorn och pluggar. Är helt slut efter gårdagens hoppning, men jag är iaf sjukt nöjd med den! Fick 0 fel och så kom Emma, Sofia och Ebba och tittade på! Blev sjukt glad när de kom! :)

Min frukost






Muffins pics





Hero of my day

 Vid lunch tid idag ringde Cassandra mig, så jag stack över till henne och sover där idag till imorgon! Vi har bakat, fotat och varit i stallet. Bilder på de muffins vi bakade kommer senare men nu får ni lite bilder från stallet som jag tog! :)







Svar

Klara om If you don´t mean what you say, then shut the fuck up!:
Åka till stallet såklart ;D Vi ses väl imorgon va ;)?
17 Mars, 13:36  
lillaeee om If you don´t mean what you say, then shut the fuck up!:
spela in en videoblogg! En lång och rolig så jag kan ha något att titta på<3


Svar till Klara: Ja men det är ju klart! Men har ingen skuts, men det är klart jag kommer imorgon! Tävling you know! ;)
Er andra som inte vet så ska jag och Klara tävla i hoppning i morgn!

Svar till "Lillaeee": Haha, jo men det ska jag göra! Så fort jag tömt minneskortet! <3

Min kamera utrustning




KAMERA:
Canon EOS 600D



OBJEKTIV:
Vanligt 18 - 55mm
Zoomobjektiv 70 - 300



ANNAT:
Kamera väska (liten)
Kamera väska (stor)
Stativ
2 motljus-skydd
Blixt


KOMMANDE:
-

Pewdiepie

Sitter och lyssnar på Pewdiepie & myser i min Ziperall :)

If you don´t mean what you say, then shut the fuck up!



Hejhej! Idag så kommer det nog bli en ganska tråkig dag. Ska bara vara hemma och chilla, fast jag blir så rastlös när jag gjör det. Nejmen har ni några idéer för att bota rastlöshet?

Svar till Karoline♥

Karolin om Life is a bitch, but i will dance with her:
Vi kommer sakna dig med! Fan att inte vi fick åka med er! <3<3



Svar: Ja det var väldigt synd! Hoppas vi får åka mer er nästa termin!<33




Hur man lägger in en header



;)

Life is a bitch, but i will dance with her

Idag har det gått ganska bra i skolan, fast det var riktigt segt i Spanskan. Men jag ska plugga på som fan tills provet på Tisdag.

På Måndag, när jag har hemstudie-dag så åker alla mina fina vänner i 7:an till Falun. Kommer att sakna dom så himmla mycket!♥

Svar

eliin om I am who I am, so don´t try to change me:
supersöta!!<3 hur hinner du med skolan, det skulle inte jag göra! ;o :)
15 Mars, 11:03  
lillaeee om I am who I am, so don´t try to change me:
Nej fan va söta!<3


Svar: Tack så mycket Elin! Jaadu, vet inte. Jo men jag pluggar väll på med skolan ocg får det jag ska ha gjort där! ;)♥

Haha, tack "Lillaeee! :*♥

I am who I am, so don´t try to change me

Ja, jag hade tänkt att berätta lite snabbt om mig. Jag är då en tjej född 3 April 1999.
Nu går jag i Kunskapsskolan i Västerås och har underbara vänner där!

Jag älskar som sagt at rida, fotografera och spela innebandy. Jag rider två gånger i veckan och tar hand om en häst varje söndag som heter Hades.

Innebandy tränar jag varje Tisdag, Onsdag och Torsdag med mitt innebandu lag, Rönnby IBK. Sedan så spelar vi match nästan varje helg! :)

Själv bor jag ute i ödemarken mellan Sala och Västerås och har en hund och två katter som sällskap utöver min familj. Hunden är en Labrador på 4 år som heter Charlie, katterna heter Max och Måns och den som kommer ihåg hur gammla dom är måste verkligen ha ett bra minne!

Min familj består utav mig, min mamma Ulla, pappa Stefan och min lillebror på 11 år som heter Elvin.

Ja, det var lite om mig. Om ni undrar något så är det bara att kommentera!


   Max

 Måns


Charlie och jag förra året

Har tyvärr ingen bild på Hades än, men ska fixa en så fort som möjligt! ;)

She´s taking a break.




Har nog inte berättat till er läsare att jag följer flera bloggar, och några av de jag gillar mest är då mina vänner Emma och Sofias bloggar. Tyvärr så ska Emma nu sluta blogga för ett tag, och det tycker jag är väldigt synd eftersom att hon gör verkligen min dag! Men jag kan ändå förstå henne lite.

Nejmen, nu har jag precis kommit hem från träningen, och duschat så snart är det middag som gäller!
Men vad har ni andra söta för er en Onsdags kväll?

Emma

Testade en liten grej och kan inte riktigt ta bort inlägget (:S) Så här bjuder jag på en  super snygg bild på Emma E ;)

Make it in your one way

Har haft så trevligt i skolan idag med alla sköna tjejer! Håller fortfarande på att fixa med bloggen så kan bli lite rörigt då och då, men försöker fixa det! ;)

New In

Va och köpte ett bar nya converse och solbrillor, är sjukt nöjd!

This is me

Hej, som sagt så heter jag Alina Linnea Isabelle Larsen. Jag kommer troligen imorgon skriva en liten fakta text om mig själv och så, men hinner tyvärr inte idag. Jag kan säga att jag hade tidigare en blogg med min kompis Klara som hette www.lifeisastile.blogg.se.

Namnet som jag valt till bloggen valde jag inte på grund utav att jag är ett foto-proffs. För det är jag verkligen inte. Men mitt mål är att bli det, jag fotar på fritiden och brinner verkligen för det!

Nej men nu måste jag gå, hoppas ni vill fortsätta läsa min blogg! ;)

Välkommen till min nya blogg!

RSS 2.0