Svar

Klara om If you don´t mean what you say, then shut the fuck up!:
Åka till stallet såklart ;D Vi ses väl imorgon va ;)?
17 Mars, 13:36  
lillaeee om If you don´t mean what you say, then shut the fuck up!:
spela in en videoblogg! En lång och rolig så jag kan ha något att titta på<3


Svar till Klara: Ja men det är ju klart! Men har ingen skuts, men det är klart jag kommer imorgon! Tävling you know! ;)
Er andra som inte vet så ska jag och Klara tävla i hoppning i morgn!

Svar till "Lillaeee": Haha, jo men det ska jag göra! Så fort jag tömt minneskortet! <3


Kommentarer
Moa

Tack Alina!! Det gick ju jättebra för dig med :) <3

2012-03-19 @ 10:35:06
URL: http://moadahlen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0