I am who I am, so don´t try to change me

Ja, jag hade tänkt att berätta lite snabbt om mig. Jag är då en tjej född 3 April 1999.
Nu går jag i Kunskapsskolan i Västerås och har underbara vänner där!

Jag älskar som sagt at rida, fotografera och spela innebandy. Jag rider två gånger i veckan och tar hand om en häst varje söndag som heter Hades.

Innebandy tränar jag varje Tisdag, Onsdag och Torsdag med mitt innebandu lag, Rönnby IBK. Sedan så spelar vi match nästan varje helg! :)

Själv bor jag ute i ödemarken mellan Sala och Västerås och har en hund och två katter som sällskap utöver min familj. Hunden är en Labrador på 4 år som heter Charlie, katterna heter Max och Måns och den som kommer ihåg hur gammla dom är måste verkligen ha ett bra minne!

Min familj består utav mig, min mamma Ulla, pappa Stefan och min lillebror på 11 år som heter Elvin.

Ja, det var lite om mig. Om ni undrar något så är det bara att kommentera!


   Max

 Måns


Charlie och jag förra året

Har tyvärr ingen bild på Hades än, men ska fixa en så fort som möjligt! ;)



Kommentarer
lillaeee

Nej fan va söta!<3

2012-03-14 @ 20:08:01
URL: http://lillaeee.webblogg.se/
eliin

supersöta!!<3 hur hinner du med skolan, det skulle inte jag göra! ;o :)

2012-03-15 @ 11:03:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0