UPDATE: FRÅN IGÅR

♦Två bilder från igår♦
 
Hej alla fina läsare! Igår så åkte ju jag och Elvin till Tärnabadet och sola och simma lite. Det var rätt så skoj, haha. Träffade även ett par gamla vänner som jag inte träffat på länge! Det var rätt så chill där, träffade även Cassandra som jag stannade över natten med. Vi var till hennes moster och kollade på hennes tre veckors gammal katt unge! Såhääääär söt. Kärlek till den och vädret igår! ♥
 
Idag så ska jag städa lite grann eftersom att det ser så himla stökigt ut här hemma, Ebba kommer nämligen vid lunch och är här över dagen. Ska även ut och rida en stund så då följer hon som sagt med. Men ska gå nu så hare så bra!


Kommentarer
Alice - bilderbyalice

sv: tack sötis!
jaa det är bra, själv?

2012-07-26 @ 11:30:50
URL: http://bilderbyalice.se
Anonym

Trevlig blogg du har, fina bilder också! :D

2012-07-26 @ 11:57:50
URL: http://siliiins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0