HAPPY GIRLS, ARE PRETTIE GIRLS

Hej alla fina läsare! Förlåt för dålig uppdatering osv. I Torsdags så var Ebba här då och följde med ut när jag red, hon gav mig några tips och så och påminde mig om lite saker jag glömt. Men hon var i alla fall till stor hjälp! På kvellen sendå så åkte vi in till Salafestivalen och gick runt lite, det var rätt så chill. haha. Träffade även Andréas någonting från Alcazar backstage!
 
Igår då så vaknade vi rätt så tidigt och åte iväg till stockholm, pappa hämtade upp några varor från Scandinavian Photo, en foto butik förer som inte fatta. Där inne fanns världens snyggaste kille som jobbade där! (a) Han typ kollade på mig hela tiden. haha. Nej men vi ska tillbaka dit någon gång snart så hoppas han är där då!
Men efter det så åkte vi till Grönalund och det var hur mcket folk som helst där och köerna  var skit långa, så de första timmarna gick jag och Elvin tunt och spelade på olika hjul och så.
Vi spelade bort ungefär 200 spänn, haha och vann ingenting! Men vi kom på hur man gör för att vinnaa! ;)
 
På kvällen sendå så var det inte lika mycket folk så då åkte vi lite olika karuseller!


Kommentarer
polkapolka.blogg.se

sv: så kul med gröna lund, älskar karuseller! Åkte ni mycket karuseller?

Jag var på helsingborg festivalen :)

2012-07-28 @ 21:57:30
URL: http://polkapolka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0