Olivia

Förlåt att jag inte skrev något igår, men jag orkade inte eftersom att jag ridit 2 ridpass och var helt slut.

Igår så kom olivia hem till mig vid nio/halv tio och sedan så åkte vi till stallet och var där hela dagen. Min första lektion var klockan tre och vi skulle hoppa studs (fast det blev inte riktigt det). Men jag valde att rida en söt liten häst som heter Laban som faktiskt brukar vägra framför de flesta hindren men jag ville rida honom endå.

Det gick faktiskt rätt så bra förutom att han gärna ville sticka iväg framför hindrena och en gång så tvärnitade han så att jag flög av. Men det var ganska roligt endå, eftersom att jag alltid varit så rädd för att ramla av för att jag ska skada armen. Men det gjorde jag inte! :D

Andra lektionen gick inte så jättbra men det var roligt, vi jobbade med att ställa hästen på två olika volter. Jag fíck inte hästen så bra stäld eftersom att så fort jag stälde den inåt så ville den dra dit så jag fick räta på den hela tiden. Men sedan så red vi ut i skogen och mös lite!













Kommentarer
Ebba

svar: visst kan jag det, men på mina flesta porträtt ändrar jag nästan bara curves, ögonen kontrasten och så. men på den som är på olivia har jag även lagt på ett filter. sen så har jag ändvänt solid color,ändrat lite fäger och så har jag också gjort. jag tror det är allt jag gjorde med den bilden. men om du vill veta typ mer exakt hur jag gjorde och hur man gör så kan jag visa det :)

2012-05-19 @ 16:25:21
URL: http://eacs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0