Svaren till frågestunden

1.Hur gammal är du? -13
2.Hur redigerar du dina bilder? -Det är olika för varje gång, men oftast så ändrar jag skärpa, kontrast och så lägger jag ofta på olika färgtoner och så. Men som sagt så är det olika till varje bild.
3.Vad är din favorit färg? - Blå
4,Vad har du för kamera? - Canon EOS 600D
 
1. Var laddar du hem dina textstilar :3? - Dafont.com
 
1. Ögon färg ? - blå/grön
2. Hår färg ? - Brun
3. Gillar u majs ?  - Sådär
4. Gillar u varm majs ? :D - nej
5. Hela ditt namn? (För-&mellan-&efter namn)  - Alina Linnéa Larsen
6. Favvo frukt ?  - Ehm... apelsin
8. Favvo bär ? - jordgubbar & hallon 
9. Har du en iphone ? - ja
10. Hur kom du på ideen med att blogga ? - Oj jag vet faktiskt inte, med den här bloggen var det nog så att jag ville ha någonstans att visa mina bilder som jag tar och dela med mig av vad jag gör på dagarna. Men det var nog mest för att visa mina bilder.
11. Hur kom du på ditt bloggnamn ? - Ja det vat jag faktiskt inte
12. Har du haft andra bloggar innan ? - ja det har jag
13. Isånnafall, vart ? - på blogg.se om det var så du menade
14. Favvo bok ? - Läser typ inte böcker längre, men tidigare tyckte jag i alla fall mycket om Twilight böckerna
15. Favvo film ? - Det finns hur mycket bra filmer som helst, men jag gillar action filmer. Men några exempel på bra filmer är väl Chronicle, Bad Boys 1 & 2 och War Horse.
16. Favvo blogg ? - Oj det är svårt att svara på, det finns så många bra bloggar
17. Vilka bloggar läser du ? -Mååånga, nej men t.ex Sofias, Emmas och Klaras bloggar
18. Vad heter din mamma ? - Ulla
19. Vad heter din pappa ? - Stefan
20. 1 bästa kill kompis ? - Jonathan
21. 1 bästa tjej kompis ? - Hum... Mikaela
22. Om du fick ändra något på dig, vad skulle de vara ? -Vet inte riktigt... 
23. Om du skulle få byta liv med vem som helst för en dag, vem skulle u byta liv med ? - 
24. Har du nån förebild, eller fler ? - Inte på det sättet tror jag, det är mer att jag tar insperation från olika personer. Men det är lite olika för varje gång. 
25. Vad lyssnar du på för musik ? - Det är väligt olika beroende på hur jag känner mig
26. Hur skulle du beskriva att du klär dig ? Typ stil ? - Oj vilken stil jag har vet jag inte, men jag har gärna jeans och lite olika tröjor.
27. Tycker du att alla mina, egenskriva, frågor är dryga ? ^^'  - Haha nejdå
28. Vad gör du fridtiden ? - Jag rider, spelar innebandy, är med homies, sitter vid datorn och fixar med bloggen eller photoshop och fotograferar.
29. Vilka sporter har du gått i ? - Fotboll, Innebandy och Ridning
30. Kan du sy ? - Ja, eller jag kunde det förut i alla fall
31. Är du bra på att sy ? - Jag har sytt några kläder jag har haft på mig, men bra vet jag inte om jag är
32. Favvo ämne i skolan ? - Svenska
33. Inte favvo ämne i skolan ? - Matte
34. Vart handlar du dina kläder ? - BikBok, GinaTricot, Rut m.fl, New Yorker, Carlings och ibland H&M
35. Vart gillar u att händla kläder mest, nätet eller irl ? - I verkligheten
36. Kan du många förkortningar ? - Haha sådär
37. Favvo mat ? - Fläskkotlett och potatis
38. Favvo dricka ? -cola
39. Är du bra på att baka ? -Sådär
40. Gillar du pizza ? ;D - Jaop, såhäääär gott!
41. Gillar du räkor ?  - Nej, äter inget från havet. Inte för att jag är allergisk eller så, jag bara inte gillar havs mat
42. Om du skulle kunna ha vilken hårfärg som helst, vilken skulle du ha ? - Hum.. Jag är nog ganska nöjd med den hårfärgen jag har
43. Brukar du platta håret ? - Ja  
44. Smeknamn ? - Har inte riktigt något smeknamn
45 Hur lång är du ? - Vet inte riktigt men mellan 1,66 - 1,69 cm
46. På en skala från 1 till 10 hur mycket bryr du dig om ditt utseende ? 4 eller 5
47. Och på en skala från 1 till 10, hur mycke bryr du dig om vad andra tycker om dig ? Ah 4 eller 5 igen
48. Har du något/några lycko tal ? - Ja
49. Isånnafall, vilket/vilka ? - 2
50.  Har du några skal till din telefon? - Ja, jag har 4 stycken, en med brittiska flaggan, en nyon grön, en lila typ och en med Paul Frank.
 
 
 
 


Kommentarer
Lajna

Hejsan,

enklaste sättet för dig att få en roterande header är att följa stegen på den här sidan:

http://www.cryer.co.uk/resources/javascript/script12slideshow.htm

det är även den kodningen som jag använder mig av till min sida.

Lycka till!

2012-07-13 @ 21:22:51
URL: http://lajna.se
Ulla

Ha ha, det var länge sedan du var 146-149 cm lång..;-))

2012-07-14 @ 13:06:46
Ulla

Och ännu längre sedan du var 1,46-1,49 cm..;-))))

2012-07-14 @ 13:08:01
Robin

Javisst men inte idag bara :)

Svar: Tack! Säg till sen när du vill :)
Alina

2012-07-19 @ 14:44:45
URL: http://www.nattstad.se/RobinEdvardsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0