COOL STORY BRO

Hej! Jag vet att min uppdatering om vad jag gör på dagarna är lite si så där men ska försöka bättra på det, haha. Säger så varje gång jag varit dålig, men nu får vi hoppas att jag skärper mig!
 
Idag har jag bara legat och mosat i soffan med datorn i knät och stirrat på skärmen. Man kan verkligen inte sluta titta på PLL ( Pretty Little Liars ). Igår så var jag ute och sprang med hunden vid 11 så är såhääär trött idag och såhääär osocial mot världen. haha. Skulle ha åkt till Bellevue ich tränat men var som sagt för trött på det. Har faktiskt fått en massa förfrågningar om att folk vill ha headers, och det är ju toppen! nej men det var nog allt för mig men det ska nog inte dröja allt för länga innan ni får höra från mig igen! ;)
 
Ph & redigering; me


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0