Visste ni att


 ♥ Jag har claourofobi - det betyder att jag är livrädd för clowner. Bara jag ser en bild på en clown börjar jag verkligen gråta! Nej usch för dom.

Jag överdriver ofta grejer - det är ofta så att jag kan göra en grej som inte är så viktig se ut som om det är hur viktigt som hälls. Det är en ovana jag har som jag inte är så förtjust i.

♥ Jag älskar action-filmer - Kan verkligen inte sluta titta på dom! Det är typ det bästa jag vet.

Kan inte spela fotboll - spelade det när jag var liten i flera år, men nu när jag spelar skuter jag snett och bollen flyger lite vart som hällst.

Jag hatar förändringar - när man har planerat någon så hatar jag när det plöttsligt blir ändringar!

Jag har lätt till att börja gråta -börjar lätt gråta över lite allt möjligt, vet faktiskt inte varför.

Har väldigt dåligt tålamod - Ännu en dålig ovana som jag inte vill ha! Kan inte vänta på saker utan vill ha grejer rätt så spontant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0