Fiskebensfläta

Har precis kommit hem efter att ha varit i stallet och fått ett blodsockers-fall. S jag har lite tråkigt och är rätt så trött. Men jag tänkte berätta lite om vad vi gjorde första kvällen i Falun. ;)
Vid klockan sex på kvällen så duschade jag, Vilma, Andréa, Sofia och Emma. Efter det så ville dom att jag skulle fixa deras hår, så jag fönade alls hår och sedan lockade jag Vilmas och Emmas hår + gjorde en ganska bra fiskebentsfläta på Andréa! :)

Ser nu att det är typ storm ute och träden blåser typ omkull ;o







Kommentarer
Elsa

Alina, hur har du lockat hennes hår(hon i mitten), blev såååå fint, kan i länka lockfågeln också! Älskat din blogg<3

2012-05-11 @ 21:16:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0