Svar

någon om .:
förlåt mig men det här var fördjäckligt asså! du kan inte sjunga, förstår inte hur du kan lägga upp en sånn här video på din blogg. snaka om att skämma ut sig totalt!
Svar: Japp det kanske är "fördjäckligt" men jag bryr mig inte så mycket! Jag tycker jag sjunger bra och det är väll ändå huvudsaken?? :P Och jag tycker inte det är pinsamt det är ju pinsamt för dom som tar sig tid och skriva detta, jag bryr mig inte vad folk tycker. Ni ville se när jag sjunger och nu har ni det! ;D


Kommentarer
Martina

Bra Alina du ska inte ta åt dig! Du är visst duktig på att sjunga och huvudsaken är att DU tycker det är kul att sjunga. Den personen som skrev detta kan sälkert inte sjunga själv och skulle ALDRIG våga lägga ut något sånt för den personen bryr sig för mycket om vad andra tycker. Så bra Alina skit i vad alla andra tycker och kör dit eget race, det vinner du på i längden :)<3

2012-04-04 @ 19:42:29
Klara

Du sjunger sjukt fint ju.

2012-04-04 @ 20:26:59
URL: http://coltsfoot.blogg.se/
Ebby

Du sjunger ju jättebra! Ta inte åt dig :)

2012-04-05 @ 19:32:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0