Om lilla mig

Om Mig:
Jag som har denna blogg heter Alina Larsen och är en glad och frammåt tjej som är 13 bast. Jag föddes den 3:de April 1999. Just nu bor jag ute på landet med min familj och min älskade hund Charlie. Här på bloggen kommer du att få läsa lite grann om min vardag och så kommer du få se mycket bilder som jag tar men min Canon Eos 600D. Om du vill veta mer om min kamera utrustning, klicka då HÄR.
 
 
Stallet:
Jag rider två dagar i veckan på Rocklunda Ridcenter och utvecklas sabbt. Ibland rider jag även i en vuxen dressyr grupp förbättr mina kunskaper inom ridningen. Jag brukar även tävla i både hoppning och dressyr på klubbtävlingar men så fort jag fått grönt kort ska jag tävla på lite större tävlingar. Jag tränar även en häst en dag i veckan som heter Dzintars(utalas; sintars), Dzintars har svårt att hålla traven och komma upp i galopp så jag ska hjälpa honom att bygga upp lite muskler. Innan han kom till de som äger honom nu så hade han bara löshoppat, men aldrig hoopat med ryttare. Så jag ska hjälpa dom att få han att hoppa fint så dom sedan kan tävla med honom (Y)
Det är ej Dzintars -->
Trackback
RSS 2.0